چئویرن: ایشیق
ترجمه: ایشیق
ایشیق

mahak2
سومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان در تبریز برگزار می‌شود

سومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان جمعیت خیریه قلبهای سبز با حمایت بیمه رازی از تاریخ۲۴ لغایت ۳۰ اردیبهشت در مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن تبریز برگزار می‌شود. ساعات بازدید از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب خواهد بود.
طبق روال دو دوره قبلی، در این دوره نیز نقاشی‌های کودکان مبتلا به سرطان تحت پوشش جمعیت به نمایش گذاشته شده و به نفع خود کودکان به فروش می‌رسد. همچنین مراسم افتتاح نمایشگاه و جشن پانزدهمین سالگرد تاسیس جمعیت نیز در تاریخ ۲۴ اردیبهشت در سالن اقبال آذر مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن ماه برگزار خواهد شد.
جمعیت خیریه قلبهای سبز ضمن تشکر از کلیه یاوران، خیرین و مردم نوع دوست شهر تبریز به خاطر همراهی جمعیت در ۱۵ سال گذشته، از عموم مردم نوع دوست شهر تبریز دعوت کرده است که با شرکت در مراسم افتتاح و جشن پانزده سالگی جمعیت؛ آنها را در کمک و یاری رسانی به کودکان مبتلا به سرطان و دانش آموزان مستعد بی بضاعت یاری نمایند.

***

جمعیت خیریه قلب‌های سبز، به عنوان یک تشکل غیر انتفاعی، غیر دولتی و با اهداف آموزشی- تحصیلی مجوز اولیه خود را از سازمان ملی جوانان در اردیبهشت ماه ۱۳۸۰ اخذ کرده است. این جمعیت در تاریخ ۲۱/۱/۱۳۸۷تحت شماره ۸۷۶ در اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری تبریز ، بعنوان یک موسسه غیرتجاری به ثبت رسیده و از همان تاریخ فعالیت‌های تخصصی خود را، در امر حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مستعد کم بضاعت شروع کرده است.
جمعیت خیریه قلب‌های سبز با رایزنی‌ها و ارتباط گسترده‌ای که با موسسه محک تهران (موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) داشته است، توانسته به عنوان یاور موسسه محک، کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز را از لحاظ هزینه‌های درمانی تحت پوشش خود درآورد و تاکنون مبالغ زیادی را با کمک و یاری موسسه محک برای درمان این عزیزان هزینه نماید. کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز، شامل کودکان تبریز، شهرستان‌ها و استان‌های مجاور می‌باشد. همچنین جمعیت خیریه قلبهای سبز از ابتدای سال ۱۳۹۲ کودکان مبتلا به بیماری‌های شبه سرطانی (آنمی) تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز را نیز تحت پوشش حمایت‌های مادی و معنوی خود قرار داده است.
موسسه خیریه قلبهای سبز با دید خیرخواهانه و انسان دوستانه خود به لحاظ مادی و معنوی همراه درمان کودکان مبتلا به سرطان بوده و تمام هزینه‌های درمانی ۷۵۰ کودک مبتلا به سرطان تحت پوشش این جمعیت را تاکنون پرداخت کرده که عمده این مساعدت‌ها از منابع مردمی ‌و همیاری موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک بوده است و همچنین این موسسه در مسیر حمایتهای مادی و معنوی از دانش آموزان و دانشجویان مستعد کم بضاعت تا کنون بالغ بر ۲۵۰ دانش آموز و دانشجو بصورت مستقیم با پرداخت تمام هزینه‌های تحصیلی و بیش از ۱۰۰۰دانش آموز را بصورت غیر مستقیم با پرداخت برخی از هزینه‌های تحصیل تحت پوشش خو قرار داده است.
شایان ذکر است جمعیت با دارا بودن بیش از ۳۵۰۰ عضو داوطلب متشکل از نیروهای جوان و تحصیل کرده، اساتید دانشگاهها، پزشکان، متخصصان، تجار و خیرین بنام شهر بدون هیچگونه چشمداشت مادی و فقط با نیت خیر و نوعدوستی قدم در این راه نهاده‌اند و تاکنون برای پیشبرد اهداف جمعیت تمام تلاش خود را نموده‌اند.

چاپ

یک پاسخ

  1. سلام . میشه لطفا به این بچه های سرطانی کمک کنید . لطفا. ‌ اون ها نمیتونن تنهایی و با هیچ کمکی سرطان رو شکست بدن . بیاید براشون دعا کنیم . با توکل به خدا میتونیم بهشون کمک کنیم . اون بچه ها الان حالشون خوب نیست . لطفا براشون دنیا رو با دعا هاتون لذت بخش کنید . بچه ها تنها هستن نمیتونن با هیچ کس باشن چون با این بیماری فکر میکنن زشت هستن ولی اون ها فرشته هستن . لطفا این پیام من را در سایت ها بگذارید . بچه ها نمیتونن تنهایی از خودشون دفاع کنن . من دختری ۱۳ ساله هستم هیچ بیماری ندارم ولی بچه های سرطانی را دوست دارم . دلم براشون میسوزه لطفا کمکشون کنید . من وقتی بزرگ بشم به اون تا کمک میکنم و درماد اونها را میپزیرم و خودم تمام پول دارو هاشون را پرداخت میکنم . من یک دختر ایرانی هستم . ما باید بهم کمک کنیم . درسته من هنوز بچه هستم ولی بچه های کوچک تر از خودم و هم سال سن خودم را نمیتونیم در این شرایط ببینم . قول میدم وقتی بزرگ شدم به این بچه ها کمک کنم . بچه های سرطانی یک فرشته هستن اونها زشت نیستن اون ها ترسناک نیستن ‌ . اون ها فرشته ی الهی و مهربون هستن . لطفا براشون دعا کنید . خیلی دوستون دارم بچه هایی که الان تو بیمارستان هستید . ❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان در تبریز برگزار می‌شود

ایشیق
www.ishiq.net

آذربایجان ادبیات و اینجه‌صنعت سایتی

سومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان در تبریز برگزار می‌شود

ایشیق
www.ishiq.net

آذربایجان ادبیات و اینجه‌صنعت سایتی

سومین دوره نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به سرطان در تبریز برگزار می‌شود

ایشیق
www.ishiq.net

آذربایجان ادبیات و اینجه‌صنعت سایتی