ایشیق
چئویرن: ایشیق
ترجمه: ایشیق
سسلندیرن: ایشیق

۹rkh5
«هفت مهارت اساسی برای معلمان» منتشر شد

کتاب جدید دکتر مرتضی مجدفر با عنوان «۷ مهارت اساسی برای معلمان» به عنوان سومین جلد از مجموعه کتاب‌های «همه چیز برای معلمان» منتشر شد. دو سال پیش جلد یکم و دوم این مجموعه منتشر شده بود.
در کتاب ۷ مهارت اساسی برای معلمان، از ۷ مهارت مورد نیاز و ضروری همۀ معلمان سخن رفته است: ۱٫ تفکر و پرسشگری، ۲٫ توسعۀ مهارت‌های تفکر فراشناختی، ۳٫ درونی ساختن انگیزه‌ها، ۴٫ بهره‌گیری از طرح‌درس، ۵٫توسعۀ پژوهش‌های دانش‌آموزی، ۶سکوت و ۷٫ آغازین و ایجاد انگیزه. البته به آخر کتاب، ضمیمه‌ای هم افزوده‌ شده که دربارۀ ویژگی‌های معلمان حرفه‌مند در جهان است.
کتاب در ۱۲۴ صفحه با قیمت ۸۸۰۰۰ ریال از سوی انتشارات پیشگامان پژوهش‌مدار (۸۸۳۴۵۲۱۷-۰۲۱) منتشر شده و می‌تواند در جلسات آموزشی معلمان، کارگاه‌های آموزشی و نیز توسط گروه‌های آموزشی در مجامع علمی معلمان کاربرد داشته باشد.

چاپ

3 پاسخ

  1. سلاملار اولسون بو آدسیز- سانسیز اوخوجویا. آللاه شاهید دیر کی منیم روحومون دا کیتابیمین تانیتدیرماسیندان خبری یوخدور. بو دوستلاریمیزین لوطفو دور. یاشاسینلار کی دوستلارینین چاپ اولموش کیتابلارینی تانیتدیریرلار. بو اوخوجوموز ناراحات اولماسین دئیه، ایشیق چیلاردان ایسته ییرم منیم بو مطلبیمی حذف ائتسینلر. بو اوخوجودان دا ایسته ییرم یازدیغی مطلبلرینی منیم اختیاریمدا قویسون، حتما کی الیمده اولان مطبوعاتلاردا و سایتلاردا درج ائده رم. یاشایین.

    یازیدان سونرا قئیده آلینان نوت: آلتینحی مهارت قلمدن دوشوبدور. معلملرین نیازی اولان آلتینجی مهارت، سکوت مهارتی دیر. لطفا وبلاگیمدا یازیلدیغی کیمی اصلاح ائدین. البته اگر مطلبی سلمک ایسته مه سه نیز.

  2. با سلام خدمت آقا یا خانم اوخوجو
    جهتگیری سایت ایشیق صرفا انتشار آثار ادبی و هنری آذربایجان و یا مرتبط با آنها می‌باشد. متاسفانه بر خلاف نظر شما دوست گرامی هیچ کس را تاکنون «پشت درب سایت» نگه نداشته است. ما از نشر تمام آثار ادبی و هنری جوانان که حتی دارای حداقل‌های بار ادبی بوده نیز- بویژه آثار جوانان فعال در ادبیات و هنر آذربایجان- استقبال کرده‌ایم و خوشحال خواهیم شد که شما دوست گرامی برای این ادعای خود که گویا سایت ایشیق «این همه جوان فعال در ادبیات و هنر آذربایجان (را) بخاطر اینکه با ایشیق همسو نیستند…» پشت در سایت نگه داشته است، یک نمونه را اعلام بفرمائید. ما ضمن احترام به اساتید و شخصیتهایی که عمری را برای شکوفایی ادبیات آذربایجان صرف کرده‌اند از نشر و تبلیغ هر گونه اقدام فرهنگی و ادبی سالم استقبال کرده‌ایم. از نظر ما ارزیابی شما متاسفانه غیرمنصفانه است و امیدواریم نمونه‌هایی را برای ادعای خود در همین صفحه اعلام بفرمائید. با احترام: ایشیق

  3. این همه جوان فعال در ادبیات و هنر آذربایجان بخاطر اینکه با ایشیق همسو نیستند باید پشت در سایت شما باقی بمانند اما عده ای به واسطه رانت ارتباط با مدیران سایت میتوانند فعالیتهای شغلی شان را هم پوشش بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

«هفت مهارت اساسی برای معلمان» منتشر شد

ایشیق
www.ishiq.net

آذربایجان ادبیات و اینجه‌صنعت سایتی

«هفت مهارت اساسی برای معلمان» منتشر شد

ایشیق
www.ishiq.net

آذربایجان ادبیات و اینجه‌صنعت سایتی

«هفت مهارت اساسی برای معلمان» منتشر شد

ایشیق
www.ishiq.net

آذربایجان ادبیات و اینجه‌صنعت سایتی